مصدومیت کمک داور فوتبال تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه توسط هواداران

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: کمک داور دیدار تیم‌های نود ارومیه و شهرداری محمدیار نقده در رقابت‌های لیگ برتر آذربایجان غربی، توسط یکی از هواداران تیم شهرداری محمدیار نقده مصدوم و روانه بیمارستان شد.
یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روز گذشته در ورزشگاه تختی ارومیه شاهد دیدار تیم‌های نود ارومیه و شهرداری محمدیار نقده در قالب رقابت‌های لیگ برتر آذربایجان غربی بودیم.
وی تصریح کرد: در دقایق پایانی این دیدار یکی از تماشاگران و هواداران تیم شهرداری محمدیار با سنگ، سر کمک داور اول این بازی را به شدت مصدوم کرد.
مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه افزود: با هوشیاری ماموران حاضر در استادیوم تختی ارومیه، فرد خاطی دستگیر و شب گذشته در بازداشت موقت به سر برد و امروز تحویل مراجع قانونی می‌شود.
بهاری با بیان اینکه کمک داور این بازی “مهدی ابراهیم‌آذر، از شهرستان چهاربرج میاندوآب” بود که بلافاصله پس از مصدومیت به بیمارستان طالقانی منتقل و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شد.
وی با بیان اینکه باید برخود جدی با خاطی انجام گیرد، ادامه داد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال نسبت به چنین موضوعاتی با ملایمت برخورد می‌کند و این امر منجر به تکرار چنین اقداماتی می‌شود.
بهاری اعلام کرد: دلیل تکرار چنین اتفاقاتی ناشی از هیجانی رفتار کردن هواداران و اهالی فوتبال است و این افراد به جای رفتار منطقی، با هیجان رفتار می کنند که این امر سبب شده تا چنین اتفاق هایی در فوتبال استان رخ دهد.

About Author