زنجان برای حضور در مسابقات پارادومیدانی قهرمانی کشور آماده می‌شود

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: زنجان برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات پارادومیدانی جانبازان و معلولین کشور، آماده می‌شود.
طیب امیری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پیکارها در تهران و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور شرکت در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین برگزار می شود، افزود: هر استان با هشت ورزشکار (پنج مرد و سه زن) در این رقابتهای کشوری می تواند حضور یابد.
وی اظهار داشت: مسابقات بخش مردان از ۲۳ تا ۲۴ و بخش بانوان نیز از ۲۵ تا ۲۶ آبان ماه جاری به میزبانی تهران انجام می شود و تیم های شرکت کننده به همراه یک مربی و یک سرپرست، عازم خواهند شد.
امیری تصریح کرد: زنجان برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها، یک‌دوره مسابقات انتخابی استان با حضور ورزشکاران مستعد و توانمند برگزار خواهد کرد تا از میان آنان بهترین ها و شایسته ترین ها برگزیده شوند.
رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران علاقه‌مند زیادی در این رشته از ورزش جانبازان و معلولین این استان فعالیت دارند، افزود: از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات انتخابی استان که در مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر زنجان انجام خواهد شد، رکوردگیری به عمل خواهد آمد.
امیری تصریح کرد: رقابت‌های انتخابی استان در آینده نزدیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و هر ورزشکاری که بتواند رکورد بهتری را به دست آورد برای اعزام به این مسابقات کشوری. برگزیده خواهد شد.

About Author