عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مکانیزمی جهت عدم حضور پاکبانان در محیطهای پرخطر بدون رعایت ایمنی نیز باید اندیشیده شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، صادقی در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در تذکری با اشاره به اینکه هفتههای گذشته موضوع رفتوروب پاکبانان در محلهای پرخطر را چندبار مطرح کردهام، اظهار کرد: در اتوبان همچنان این عزیزان با آن شیوه قبلی انجام وظیفه میکنند؛ وقتی اتفاقی برای پاکبانان میافتد اعصاب و روان همه خدشهدار میشود.
وی تصریح کرد: تکلیف شهرداری از بابت جاروبهای مکانیزه بر زمینمانده است و اراده اعضاء نیز بر خرید این جاروبها است؛ ضمن آن مکانیزمی جهت عدم حضور پاکبانان در محیطهای پرخطر بدون رعایت ایمنی نیز باید اندیشیده شود.
پست های مرتبط
پایان بلاتکلیفی ۳۳ ساله خریداران خاوران ۲ به همت دولت پزشکیان
کشف ۱۴ تن سنگ طلا در ۶ کارگاه استحصال غیرمجاز
همافزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از درمان ناباروری ضروری است