پاکبانان در معرض خطر هستند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مکانیزمی جهت عدم حضور پاکبانان در محیط‌های پرخطر بدون رعایت ایمنی نیز باید اندیشیده شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، صادقی در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در تذکری با اشاره به این‌که هفته‌های گذشته موضوع رفت‌وروب پاکبانان در محل‌های پرخطر را چندبار مطرح کرده‌ام، اظهار کرد: در اتوبان همچنان این عزیزان با آن شیوه قبلی انجام وظیفه می‌کنند؛ وقتی اتفاقی برای پاکبانان می‌افتد اعصاب و روان همه خدشه‌دار می‌شود.

وی تصریح کرد: تکلیف شهرداری از بابت جاروب‌های مکانیزه بر زمین‌مانده است و اراده اعضاء نیز بر خرید این جاروب‌ها است؛ ضمن آن مکانیزمی جهت عدم حضور پاکبانان در محیط‌های پرخطر بدون رعایت ایمنی نیز باید اندیشیده شود.

About Author