آب سد کلقان به بستان آباد می‌ رسد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت آب شرب و صنایع شهرستان بستان آباد از رسیدن آب سد کلقان به این شهرستان خبر داد.

«یوسف غفارزاده» که به دعوت نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و نیز صنایع بزرگ شرق تبریز به این منطقه سفر کرده بود، در جریان بازدید از پروژه‌های آبرسانی در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی، دارویی، غذایی و صنایع بزرگ حومه بستان آباد و قزلجه میدان در جریان مشکلات تامین آب بخش صنعت این شهرستان قرار گرفت.
همچنین در ادامه نماینده مردم بستان آباد و نیز فرماندار این شهرستان در خصوص ضرورت اجرای این طرح، مشارکت شرکت‌های صنعتی و نیز متقاضیان درخواست آب از این خط آبرسانی مطالبی ارائه کرده و آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای سریع‌تر طرح اعلام کردند.
در این جلسه نظرات مختلفی در خصوص بررسی نحوه اجرای خط آبرسانی بستان آباد و صنایع از سد کلقان بحث و بررسی و مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری در اجرای طرح آبرسانی به این شهرستان و صنایع مربوطه از طریق سد کلقان نیز مطرح شد.
در پایان این جلسه مقرر شد ظرف یک‌ماه آینده با بررسی تکمیلی طرح و نیز تعیین هزینه‌های اجرایی و مشخص شدن سهم مشارکت صنایع و همچنین تهیه متن تفاهم‌نامه چند جانبه‌ای برای اجرایی کردن این مشارکت اقدام شود.

About Author