آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز آلودگی نفتی دارد

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.

احمد موقری عصر شنبه در جلسه اختصاصی بررسی آلودگی‌های منابع آب استان، با ابراز تأسف از شرایط پیش آمده در منطقه راه آهن، بر لزوم شناسایی منبع و منشأ آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی این منطقه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی ضرورت دارد دستگاه‌های متولی با همکاری و هم افزایی نسبت به شناسایی منبع و منشأ آلودگی نفتی و رفع مشکل حادث شده در منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

در این نشست مقرر شد اداره کل حفاظت محیط زیست و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گزارش کاملی از سوابق اقدامات خود در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز و آخرین وضعیت منطقه را برای پیگیری و اقدامات بعدی به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعکس کنند.

همچنین مدیرعامل راه آهن منطقه آذربایجان موظف شد آخرین وضعیت و نتیجه اقدامات خود در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه را به همراه برنامه عملیاتی برای رفع آلودگی به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ارسال کند.

About Author