آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد، گفت: اگر در دولت قبلی عنوان می‌شد که این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری نمی‌رسد اعتبار مورد نیاز به آن اختصاص پیدا نمی‌کرد، عملیات اجرایی ایستگاه شهرکرد در منطقه رحمتیه به‌زودی آغاز می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان حسینعلی مقصودیه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات مسکن مهر در شهرهای شهرکرد و بروجن، اظهار کرد: مسکن مهر شهر در منطقه‌ای احداث شد که فاقد هرگونه زیرساخت برای احداث مسکن به‌صورت انبوه بود، پس از آغاز به‌کار احداث مسکن در این منطقه بحث احداث زیرساخت‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت، اما هنوز این زیرساخت‌ها تکمیل نشده است.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منصفافه نیست که بگوییم پروژه مسکن مهر پروژه خوبی نبود، گفت: اجرای این پروژه در آن دوران موجب شد که از افزایش سرسام‌آور قیمت زمین و مسکن در شهرکرد جلوگیری شود، مسکن مهر در کاهش قیمت مسکن بسیار تاثیرگذار بود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه مسکن مهر دارای یکسری مشکلات بود، بخشی از کارهای اجرایی و ساخت وساز مسکن در این طرح به شرکت‌های تعاونی سپرده شد که دارای صلاحیت برای انجام ساخت و ساز به‌صورت انبوه نبودند، هم‌اکنون نیز مشکلاتی در تحویل ساختمان‌ها به مردم وجود دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مقصودی با بیان اینکه در بحث زیرساختی، احداث جوی و جدول و نظارت بر ساخت و سازها در پروژه مسکن مهر شهرکرد مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این شهرک به شهرداری برای ارائه خدمات تحویل داده نشده است، اما نباید ارائه خدمات در این منطقه به واگذاری منوط شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعا برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای شهرکرد و بروجن حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، بیان کرد: درصدد هستیم تکمیل زیرساخت‌ها را به شهرداری‌های این دو شهر به‌عنوان پیمانکار و مجری واگذار کنیم.

About Author