لزوم ساماندهی حاشیه شهر کرمان

استاندار کرمان “علی زینی‌وند” در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: پیگیری های لازم برای صدور حکم شهردار در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان استاندار کرمان “علی زینی‌وند پیچیده ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی را انتخابات امسال دانست و اظهار کرد: این انتخابات در تلاقی تحریم ها، بمباران خبری برای دلسردی مردم و شیوع بیماری کرونا برگزار شد و اتفاق بی نظیری افتاد و این انتخابات را باید یک توفیق الهی بدانیم.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شد، تصریح کرد: ساختار انتخابات مردمی و قابل دفاع است.
وی با اشاره به درصد مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال اظهار کرد: میزان مشارکت در کرمان حدود ۶۱ درصد و از رکوردهای کشور بود و ۸۴ درصد آراء استان به آقای رئیسی داده شده بود.
زینی وند ترکیب شورای شهر کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: نگاه به این شورا یک نگاه سنگین تر خواهد بود زیرا این شهر باید به عنوان یک شهر گردشگری بین المللی مذهبی مورد قضاوت قرار گیرد و عملکرد شما نمودی از هویت انقلاب است زیرا مردم این شورا را یک شورای انقلابی می دانند.
وی ادامه داد: فاصله شهر کرمان با شان و آوازه و برداشتی که در عرصه ملی و بین المللی از آن وجود دارد، خیلی زیاد است لذا باید برنامه ای برای رساندن کرمان به آن دیدگاه داشته باشید.
استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شهر سیاسی اداره نشود بلکه باید حرفه ای و فنی مدیریت شود و ورود در لاین سیاسی به شما آسیب می رساند.
وی با تاکید برآنکه همه اعضا شورای شهر باید از شهردار تمام قد حمایت کنند، افزود: کرمان نام سنگینی به قدمت تاریخ و آوازه سردار سلیمانی دارد و باید مکتب و اسطوره سردار سلیمانی را برای دنیا و نسل های آینده تبیین کنیم.
زینی وند به اعضای شورای شهر پیشنهاد کرد: در کارگروه های موثر استان شرکت کنید تا پخته نظر بدهید و کار کنید.
وی با بیان این مطلب که شهر کرمان مسئله زیاد دارد، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی، معتادین متجاهر و حاشیه نشینی را ساماندهی کنید. متاسفانه تاکنون در ساماندهی حاشیه شهر کرمان برخی دستگاه ها آنگونه که باید همکاری نکردند.
استاندار کرمان با تاکید برآنکه حاشیه نامتوازن و خیلی خطرناک شهر کرمان باید ساماندهی شود، تصریح کرد: کارهای شهر کرمان نباید معطل بماند. به امصا و اعتبار خود نگاه کنید نه به طول مسئولیت.
وی با اشاره به اینکه هویت انقلاب ما متکی به مردم است، اظهار کرد: در استان کرمان در اوج هماهنگی کارها در حال انجام است.
زینی وند در پایان بیان کرد: هیچ وقت کارنامه را نه می توان عوض کرد و نه تغییر داد لذا در این دوره خدمت به بهترین شکل خدمت رسانی کنید.

About Author