آغاز فعالیت مجتمع امور مشترکین مخابرات منطقه زنجان

مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان گفت: به منظور تسهیل در انجام خدمات مخابراتی مجتمع امورمشترکین مخابرات منطقه زنجان شروع به کار کرد.

به گزارش ساقی آذربایجان فغفوری مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: به منظور تسهیل در انجام خدمات مخابراتی از قبیل تلفن ثابت، همراه و اینترنت به مشتریان و شهروندان زنجانی، مجتمع امور مشترکین مخابرات منطقه زنجان از چند روز پیش شروع به کار کرده است.
فغفوری مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان افزود: از این پس کلیه خدمات مربوط به تلفن‌های ثابت و همراه و دیتا در محل جدید خود واقع در چهار راه انقلاب ابتدای سعدی وسط به متقاضیان ارائه خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان بااشاره به اینکه اداره مشتریان تلفن ثابت زنجان که در میدان بسیج واقع شده بود تعطیل شده است، ادامه داد: اداره مشتریان تلفن همراه سه راه امجدیه نیز به زودی تعطیل خواهد شد.
فغفوری مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان گفت: متقاضیان خدمات مخابراتی علاوه بر دفاتر پیشخوان، می‌توانند با مراجعه به مجتمع امور مشترکین مخابرات منطقه زنجان از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است که خدماتی از قبیل پرداخت قبوض، استعلام قبض و… از طریق اپلیکیشن ها قبل انجام بوده و نیازی به مراجعه حضوری افراد به مراکز ارائه خدمات نیست.

 

About Author