آقای مدیرکل دولت مردمی، از پاسخگویی فرار نکن!

شهروندانی که سرمایه خود را پای این پروژه گذاشته اند، بدنیال پاسخگویی آقای مدیرکل هستند اما وی رویه فرار از پاسخگویی پیش گرفته است.

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی در منطقه باغمیشه تبریز بارها توسط رسانه های مختلف مطرح شده اما هیچ مسئولی تاکنون بطور واضح در این باره پاسخگو نیست.

یکی از این متقاضیان می گوید: ۶۰۰ خانواری که دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی از سال ۱۳۹۹ و قبل از تورم های سرسام آور به پروژه واریز کردند، امروز دچار بلاتکلیفی محض شده و هیچ ارگانی پاسخگوی آنها نیست.

یکی دیگر از شهروندان می گوید: واحدهای مسکن ملی باغمیشه ابتدا قرار بود در سه فاز و به صورت محله محور ساخته شود اما تقریبا بعد از یکسال فاز یک آن به دلیل آنچه بعدا مشکلات خاک نامیده شد از پروژه کنار گذاشته شد و بعد از طراحی مجدد تمامی ۶۰۰ واحد به مناطق پایین دست پروژه منتقل شده و عملا فاز یک از محدوده مسکن ملی باغمیشه خارج شد.

پیام های متعدد شهروندان ما را بر آن داشت تا موضوع را از امیر بخشی زاده مدیرکل جدید المنصوب راه و شهرسازی پیگیری کنیم که بعد از گذشت بیش از دو هفته پیگیری، حاضر به پاسخگویی نیست.

وی پیام ها و تماس های خبرنگاران تبریزبیدار را نادیده گرفته و سرانجام بعد از پیگیری های متعدد، موضوع را به یکی از معاونان خود واگذار کرد تا پاسخ دهد.

معاون این مدیرکلِ دولت مردمی! نیز به بهانه های مختلف از جمله جلسه و حضور مهمان از تهران، تماس های خبرنگار ما را بی پاسخ گذاشت.

روابط عمومی این اداره کل نیز بعد از تماس های مکرر خبرنگار ما برای دریافت پاسخ، وعده مصاحبه حضوری با بخشی زاده داد اما به خیال خود موضوع را به فراموشی سپرد اما دریغ از آنکه درد مردم فراموش شدنی نیست.

اکنون شهروندانی که سرمایه خود را پای این پروژه گذاشته اند، بدنیال پاسخگویی آقای مدیرکل هستند اما وی رویه فرار از پاسخگویی پیش گرفته است.

About Author