آقای همیشه رئیس دست‌بردار نیست!

به گزارش ساقی آذربایجان،  سرانجام بعد از تاخیر چندماهه تاریخ برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی مشخص شد و روز ۲۵ مرداد ماه مجمع انتخاباتی این هیات تشکیل خواهد شد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی آناج، ۲ کاندیدا برای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان ثبت‌نام کرده‌اند که جواد ششگلانی رئیس فعلی این هیات و یاسر نجف‌زاده اسامی این دو نامزد است.

اما جواد ششگلانی که حدود ۳۰ سال است ریاست این هیات را بر عهده دارد، درحالی برای انتخابات جدید ثبت‌نام کرده که با سکانداری طولانی‌مدت و عملکرد ضعیف زیر تیغ شدیدترین انتقادات قرار دارد.

منتقدان ششگلانی بر این عقیده‌اند که هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی برای خروج از حالت یکنواخت خود نیاز به تغییرات دارد و باید خون تازه در رگ‌های این هیات دمیده شود.

این انتقادات با توجه به اتفاقات فوتبال استان علی‌الخصوص در بحث باشگاه ماشین‌سازی به اوج خود رسیده و حتی صدای حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان را هم درآورد.

ستوده‌نژاد به تازگی در نشستی در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر، علت اصلی عقب‌ماندگی فوتبال استان را کم‌کاری هیأت فوتبال استان و هیأت‌های شهرستانی عنوان کرد.

این درحالی است که تداوم حضور جواد ششگلانی بر مسند ریاست هیات فوتبال با توجه به اشغال یک صندلی از جانب یک فرد بازنشسته از نظر اخلاقی نیز درست به نظر نمی‌آید.

باید دید که با وجود انتقادات گسترده، آیا آقای همیشه رئیس بالاخره به پایان کار رضایت می‌دهد و عرصه را برای نیروهای تازه نفس و تفکر جدید باز خواهد کرد یا خیر؟

About Author