آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام هستیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام به باشگاه تراکتور هستیم.

حبیب ستوده نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به صورت استیجاری به باشگاه تراکتور است و امیدواریم بزودی شاهد تحویل این ورزشگاه به باشگاه تراکتور باشیم.

وی گفت: آقای استاندار هم اعلام کرده بودند که ورزشگاه یادگار به باشگاه تراکتور و یا شهرداری تبریز واگذار شود، همانطور که ورزشگاه نقش جهان اصفهان تحت اجاره باشگاه سپاهان قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: واگذاری ورزشگاه یادگار امام به باشگاه تراکتور اتفاق خوبی در ورزش استان خواهد بود و این باشگاه می‌تواند ‌بسته به امکانات خود و یا خواسته هواداران این استادیوم را تجهیز کرده و اداره کل به عنوان مالک ورزشگاه نقش نظارتی در این امر خواهد داشت.

لازم به ذکر است، در دیدار هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور با  مسؤولان استانی، پیشنهاد مدیرعامل باشگاه تراکتور مبنی برا اجاره طولانی مدت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به باشگاه تراکتور داده شده و موافقت‌های اولیه در این زمینه نیز صورت گرفته است.

برخی مقامات استانداری این واگذاری را در راستای سرعت در بهسازی دانسته و قرار شد این ورزشگاه در عین حال که در مالکیت وزارت ورزش است، به شکل اجاره طولانی مدت به باشگاه تراکتور واگذار شود.

در چنین حالتی کلیه هزینه‌های تعمیر و نگهداری و به روزرسانی تاسیسات ورزشگاه برعهده باشگاه تراکتور خواهد بود.

About Author