اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در استان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان خبر داد.

سردار حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با استان های سراسر کشور طرح تشدید برخورد و مقابله مقتدرانه با جرایم خشن، کنترل سارقان به عنف، سارقان زورگیر و تحت تعقیب و همچنین در جهت کنترل ورودی های استان و جلوگیری از ورود سارقان در حرکت از دیروز در کل استان آذربایجان شرقی شروع شده است.
وی افزود: این طرح با محوریت پلیس آگاهی استان در قالب ۳۰ تیم پشتیبانی کننده هم در حوزه اطلاعاتی و هم در حوزه عملیاتی انشاالله در سطح استان اجرا خواهد شد.
سردار عبدی با اشاره به اینکه طرح تشدید مقابله با سرقت مطالبه مردم بوده و ادامه خواهد داشت،افزود : با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلاتی که مردم در این حوزه با آن مواجه هستند پلیس آگاهی استان مقتدرانه در جهت حفظ اموال مردم به میدان آمده و اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهد داد.
ارشدترین مقام انتظامی استان در ادامه گفت: به سارقان هشدار می دهیم که هر چه زودتر در رفتار خود تجدید نظر داشته باشند در غیر این صورت در سریع ترین زمانی که فکرش را نمی کنند سایه پلیس را بر سرخود خواهند دید و با هماهنگی خوبی که با دستگاه قضائی صورت گرفته با مجازات های سختگیرانه ای در این خصوص مواجه خواهند شد.
وی در خصوص کنترل سارقان غیر بومی که برای ارتکاب سرقت به استان آذربایجان شرقی می آیند هشدار داد و تاکید کرد: کلیه مبادی ورودی و خروجی استان در این طرح تحت کنترل هوشمندانه پلیس قرار خواهد گرفت.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: از همین جا به همه هم استانی های خود اطمینان می دهم که بدانند هر فردی که به منظور تعدی به حقوق و اموال مردم در استان حضور پیدا کند پلیس با تمام وجود در جهت شناسایی و برخورد با آنان اقدام خواهد کرد و در این راستا از تمام ظرفیت های موجود در استان هم استفاده خواهیم کرد تا در آستانه نوروز امنیت و آرامش مضاعفی را برای هم استانی های عزیز ایجاد کنیم.

About Author