اجرای طرح «روستای بدون بیکار» توسط بنیاد برکت در استان اردبیل

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بنیاد برکت طرح «روستای بدون بیکار» را در روستاهای مستعد استان اجرا می‌کند.
به گزارش ساقی آذربایجان،علی عسگری گفت: اشتغال پایه و اساس محرومیت‌زدایی است و استان اردبیل ظرفیت‌های لازم را برای تحقق این امر دارد.
معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می گوید: ستاد اجرایی سرمایه اقتصادی نظام را با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی افزایش داد اما وظیفه ما در معاونت اجتماعی ستاد افزایش سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی است که باید در کنار سرمایه اقتصادی این ۲ را بالا ببریم.
به گفته او، سرمایه‌های انسانی را جهادگران باید توسعه دهند و ستاد اجرایی نیز در کنار عوامل آن در صحنه حضور دارند.
عسگری گفت: در ستاد تاکید ویژه این است که کارهای ستاد توسط گروه‌های جهادی انجام شود چرا که هم هزینه‌ها کمتر می‌شود و هم جهادگران تخصصی‌تر می‌شوند.
معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی اولویت نخست نظام است، گفت: باید این سرمایه‌ها را افزایش دهیم چرا که این موضوع برای نظام ضرورت دارد و همیشه ماندگار است، توجه به سرمایه اجتماعی هم مهم است و این سرمایه‌ها برای نظام خیلی ارزشمند هستند. ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین با استانداری اردبیل برای اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد استان از طریق بنیاد برکت همکاری خواهد کرد.

About Author