اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان شرکت مولیبدن مس آذربایجان

سید جلال عطائی در آیین رونمایی از طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان شرکت مولیبدن مس آذربایجان (آهک هیدراته اهر) با اشاره به این‌که شرکت مولیبدن مس آذربایجان گام‌های موثر و بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته است، اظهار داشت: رکورد تولید آهک هیدراته در شرایطی که هنوز در اولین سال راه اندازی کارخانه قرار داریم با تولید ۲۰۰ تُن در روز شکسته شد و این میزان تولید از ظرفیت اسمی کارخانه آهک هیدراته نیز بیشتر است که تحسین متخصصین امر را در پی داشته است. لذا جا دارد تا از همکارانم برای تحقق این مهم قدردانی کنم.
به گزارش ساقی آذربایجان، وی افزود: بازدهی و بهره وری عملیاتی در شرکت مولیبدن مس آذربایجان روز به روز در حال افزایش است، چراکه وجود نیروی انسانی متخصص و توانمند و با استعداد؛ موجب ارتقای سطح تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت مولیبدن مس آذربایجان بابیان این‌که تصویب و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان مولیبدن مس آذربایجان در عرض ۴ ماه صورت گرفت، یادآور شد: طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ها معمولا چندین سال به طول می انجامد اما این در حالی است که طبقه بندی کارکنان شرکت مولیبدن مس آذربایجان با همت و پیگیری های بعمل آمده در عرض ۴ ماه تصویب، طراحی و پیاده سازی شد که به نوع خود رکورد قابل توجهی محسوب می گردد.
عطائی با قدردانی از تلاش‌های مدیران و مسئولین شرکت مولیبدن مس آذربایجان در ارتقای جایگاه شرکت بویژه اجرای موفق طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان گفت: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شرکت مولیبدن مس آذربایجان طبق طرح طبقه بندی جزو اولویت‌های‌مان بود چراکه معتقدیم باید عدالت و قانون برای پرسنل اجرا شود، البته با اجرای این طرح می‌توانیم حداقل در تأمین معیشت کارکنان تأثیرگذار باشیم.
وی با اعلام آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر در آینده نزدیک، افزود: ارزش سرمایه‌گذاری در فاز ۲ آهک هیدراته شهرستان اهر ۲۰۰۰ میلیارد ریال به همراه ۳ میلیون یورو می باشد و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

About Author