اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال به نوسازی مدارس خلخال

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقاوم‌سازی ، نوسازی و تجهیز مدارس منطقه خلخال امسال ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
به گزارش ساقی آذربایجانا ، سیدغنی نظری در بازدید از پروژه‌های آموزشی خلخال افزود: این اعتبار چندین برابر اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته این منطقه در فصل پروژه‌های عمرانی‌ ، آموزشی است.
وی اظهارکرد: تکمیل پروژه در حال احداث ساخت تالار پذیرایی فرهنگیان خلخال با تامین اعتبار موردنیاز در حال اجرا بوده و با توجه به اینکه کارهای ساختمانی این پروژه تمام شده برای تجهیز آن نیاز به تخصیص اعتبار جدید از محل اعتبارات ملی وزارت آموزش و پرورش است.
نظری در بازدید از پروژه نوسازی مدرسه ناصری خلخال نیز گفت: نوسازی این مدرسه با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است و حدود ۹۰ درصد از کارهای آن انجام شده و بزودی در اختیار دانش‌آموزان منطقه قرار خواهد گرفت.
او بیان کرد: پروژه نوسازی ساختمان آموزشی هنرستان باهنر خلخال با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال در حال تکمیل بوده و در مرحله نازک‌کاری است.
او در بازدید از هنرستان شهید مطهری خلخال نیز گفت: با تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای این هنرستان تجهیز خواهد شد.
وی با اشاره به قول‌های داده شده در سال گذشته برای بازسازی ساختمان دبیرستان سمیه با قدمت ۷۵ ساله خلخال افزود: این مدرسه در لیست مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل قرار گرفته است.

About Author