ارائه خدمات درمانی به ۴۰ هزار اردبیلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته برای بیش از ۴۰ هزار نفر از اهالی استان اردبیل خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان ، عزت‌الله ضربی در آئین گرامیداشت هفته هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده که این مجموعه با تکیه بر نجاتگران، جوانان، داوطلبان و گروه‌های مختلف امداد و نجات سعی می‌کند در طول سال خدمات مختلفی را ارائه کند.
وی تصریح کرد: نباید مردم خدمات هلال احمر را محدود در وقوع حوادث و بلایای طبیعی ببینند در حالی که خدمات گسترده هلال احمر همواره به حل مشکلات و نارسایی‌های مردم کمک کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه خدمات مختلف هلال احمر را از امداد و نجات گرفته تا خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی یادآور شد و گفت: هلال احمر با راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی خدمات متنوعی را به گروه‌های مراجعه‌کننده ارائه می‌کند که از فیزیوتراپی گرفته تا خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات بهداشتی و درمانی سعی بر این است تا ارتقا سلامت افراد جامعه را شاهد باشیم.
ضربی فعالیت ۲ داروخانه اردبیل و خلخال را تحت پوشش هلال احمر و در تأمین داروهای کمیاب یادآور شد و افزود: در یک سال گذشته برای بیش از ۴۰ هزار نفر در سطح استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.
وی حضور جوانان را در قالب گروه‌های امدادرسانی به ویژه در ایام کرونا در کنار قرارگاه خدمات زیستی و بهداشتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری نیز هلال احمر در کنار سایر نیروها سعی کرده تا ظرفیت و توان مطلوب و مناسبی را در جلوگیری از برخی آسیب‌ها و حوادث رقم بزند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل کمک‌های داوطلبانه هلال احمر را با همراهی خیرین در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی یادآور شد و اضافه کرد: هر چند محوریت کار هلال احمر امدادرسانی به ویژه در زمان وقوع حوادث است اما این مجموعه سعی کرده تا در تمام زمینه‌ها در کنار مردم بوده و معین دولت و دستگاه‌های اجرایی به حساب می‌آید.

About Author