مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با هماهنگی‌های به عمل آمده برای مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شده و برای تسهیلات امسال منتظر ابلاغ جدید هستیم.
به گزارش ساقی آذربایجان،یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: در حال حاضر با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده برای مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شده و برای تسهیلات امسال منتظر ابلاغ جدید هستیم تا بتوانیم سرعت پرداخت تسهیلات و طرح‌ها را به روند مطلوب برسانیم.
وی بیان کرد: مدیران عامل بانک‌ها باید تمام اهتمام خود را برای پرداخت سریع تسهیلات به کارگیرند تا مشکلی از لحاظ ارائه تسهیلات به طرح‌ها از محل اعتبارات سال گذشته باقی نماند که به همین منظور طرح‌های مختلف تولیدی، صنعتی، گردشگری، کشاورزی و فرهنگی شامل تبصره ۱۸ می‌شوند که به همین منظور درصدد هستیم واحدهای نیمه‌فعال و راکد را به چرخه تولید و اشتغال‌زایی برسانیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعال و نیمه راکد در استان اردبیل برای ما بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه تمام سعی و اهتمام خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی واحدها به کار گرفته‌ایم که انتظار داریم بانک‌های عامل نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.
عبداللهی‌عابد افزود: در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری باید تمهیدات لازم در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر در استان ادامه داشته باشد و در این زمینه باید تصمیمات اساسی برای ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه اتخاذ شود تا مشکلات و موانع موجود در استان اردبیل به حداقل برسد.
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم با مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه راهگشای مشکلات اقتصادی باشیم بی‌شک این موضوع ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد که به همین منظور یکی از راه‌حل‌های اساسی ارائه تسهیلات به واجدان شرایط است تا بتوانند در هموارسازی مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

About Author