استادیوم علی دایی تاکنون دچار غفلت و بی توجهی مسئولین قرار گرفته است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از گذشته تاکنون عملیات بهسازی و تکمیل استادیوم علی دایی در اردبیل مورد غفلت و کم لطفی مسئولین قرار گرفته است.
به گزارش ساقی آذربایجان علی نیکزاد در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساختمان های دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: با دعوت از معاون وزیر تلاش کردیم تا دو پروژه بیمارستان نجف زاده و استادیوم علی دایی را مورد بررسی و دقت نظر بیشتر قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل به عنوان بیمارستان جایگزین فاطمی در مرحله اسکلت و اتمام فنداسیون است که تا پایان امسال این قسمت ها تکمیل و آماده انجام مراحل بعد خواهد بود. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار شد در بودجه سال آینده اعتبار مناسب برای تکمیل بخش های مختلف آن تخصیص یابد.
نیکزاد در مورد استادیوم علی دایی نیز گفت: در دولت گذشته عملیات بهسازی این استادیوم مورد بی توجهی و کم لطفی قرار گرفت و پروژه روند مناسبی نداشته است.
وی تصریح کرد: ما از طریق وزارت ورزش و جوانان و مجری ساختمان های دولتی در وزارت راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری کردیم تا نارسائی این ورزشگاه اعم از نصب صندلی تماشاگران، دکل روشنایی و سیستم فنی این ورزشگاه به شکل کامل راه اندازی شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به نواقص جزئی سالن دوومیدانی و ضرورت رفع نواقص این پروژه ورزشی اشاره کرد و افزود: ما بازدیدی را از استادیوم تختی نیز داشتیم و قرار شد در سال آینده برای این دو پروژه ورزشی منابع مورد نظر در نظر گرفته شده و امکان بهره برداری از این فضای ورزشی فراهم آید.
نیکزاد این پروژه ها را مطالبه به حق مردم این استان به ویژه جوانان و ورزشکاران توصیف و اظهار کرد: به عنوان یک مطالبه جدی عملیاتی شدن این پروژه را با پیگیری های معاونت عمرانی استاندار اردبیل انجام خواهیم داد.

About Author