در جابجایی مدیران زنجان کینه جایی ندارد

استاندار زنجان گفت: همه تلاش ما این است که جابجایی با حفظ کرامت انسانی افراد انجام شود چون در مرام من، کینه، حتی کینه جریانی جای ندارد.
به گزارش ساقی آذربایجان، محسن افشارچی در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاونان قبلی و جدید هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار افزود: یکی از مهترین شاخصه های انتخاب مدیران، تقوا و پرهیزگاری است.
وی به لزوم ارزیابی مدیران نسبت به عملکرد خودشان تاکید کرد و اظهار داشت: گاها لازم چند قدم عقب برویم و کلیت و دورنمایی کاری را که مشغول انجام آن هستیم ببینیم تا مشخص شود چه کار و چگونه عمل کرده ایم.
استاندار زنجان در شرایط کنونی قبول مسوولیت در واقع ایثار و به دست آوردن آخرت است، گفت: باید با مردم با محبت برخورد کنیم و تمام تلاش های خود را برای حل مشکلات بکار گیریم.
افشارچی در بخش دیگری از سخنان بر پیگیری پیشبرد پروژه های حوزه آب برای حل مخاطرات کم آبی، توسعه دولت الکترونیک و تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور استان را از معاونان جدید خود خواستار شد.
به گزارش ایرنا محسن افشارچی، استاندار زنجان در احکامی جداگانه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه و مدیریت منابع خود را منصوب کرد.
طی این احکام، سید محمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی، خلیل قاسملو به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و مرتضی شهامی به سمت معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار منصوب شدند.
سید محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان دارای دکترای عمران – آب از دانشگاه خواجه نصیر و عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه زنجان است.
وی سابقه همکاری در طراحی و اجرای پروژه های انتقال آب و ساخت برخی سدهای بزرگ استان را در کارنامه خود دارد.
استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور عمرانی خواستار نگاه ویژه به چالش های مدیریت منابع آب استان خود شده است.
خلیل قاسملو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان دارای دکترای اقتصاد بین الملل از دانشگاه تبریز و مدرس دانشگاه‌های استان زنجان است.
وی مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و ریاست گروه های امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ریاست گروه امور تولیدی و زیربنایی استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.
فعالیت در تدوین اسناد راهبری توسعه استان در بخش های مختلف از دیگر سوابق معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان است.
استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون هماهنگی امور اقتصادی، همراهی در تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور استان را ماموریت ویژه وی، برشمرده است.
مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار دارای مدرک کارشناسی ارشد برق – الکترونیک ازدانشگاه تربیت مدرس است. وی مدیرکلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان های زنجان و قزوین و همچنین مدیرکلی مدیریت فناوری اطلاعات استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.
استاندار زنجان در متن حکم صادر شده برای معاون توسعه و مدیریت منابع، تلاش برای توسعه و گسترش خدمات الکترونیک و همراهی در توسعه اقتصاد دیجیتال استان را ماموریت ویژه وی عنوان کرده است.
گفتنی است پیش از این مهرداد سلطانی، محمدرضا آبی پور و سمانه شاددل به ترتیب عهده دار معاونت های هماهنگی امور عمرانی، هماهنگی امور اقتصادی، توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان بودند.

About Author