استیضاح شهردار مراغه از شایعه تا واقعیت

به گزارش ساقی آذربایجان، رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: آنچه در موضوع استیضاح شهردار در سطح شهر و فضای مجازی مطرح است واقعیت ندارد.

وی افزود: شورا با شهردار مشکلی ندارد و با تمام توان و تا زمانی که فعالیت‌های شهرداری به شکل فعلی و سرعت ادامه پیدا کند در کنار شهردار مراغه است.

به گفته رئیس شورای شهر مراغه، شهردار این شهر برای یک سال آینده برنامه‌ریزی کرده و طرح‌هایی که برای شهر تدوین شده در حال ثمر دادن است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری اجرای طرح ساماندهی فاز چهار صوفی‌چای ( مسیر سلامت ) است و تلاش خواهیم کرد با حمایت از شهردار این طرح و طرح‌های دیگر به سرانجام برسد.

عسگری یادآور شد: طرح هرگونه اختلاف بین اعضای شورا شهر کاملا مردود است و شورا و شهرداری با تمام توان در خدمت مردم هستند.

خوش‌رفتار، عضو شورای اسلامی شهر مراغه  بیان داشت: هیات رئیسه جدید شورای شهر فعالیت خود را با قوت آغاز کرده و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی متذکر شد: موضوع استیضاح شهردار مراغه در هیات رئیسه جدید شایعه است. شهردار مراغه با تمام توان در حال اجرای طرح‌های عمرانی شهری است، اضافه کرد: تا زمانی که شهردار طرح‌های شهری را اجرا می‌کند، شورا در کنار شهرداری خواهد بود.

خوش‌رفتار در ادامه خاطرنشان کرد: هدف شورا خدمت به مردم است و تا زمانی که شهردار در خدمت مردم باشد شورا نیز از شهردار حمایت خواهد کرد.

About Author