اعتبارات فراحوزه‌ای برای حل بحران آب اردبیل اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که با کمبود آب در کمین استان است، باید هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود که برای سال آینده اعتبارات فراحوزه‌ای به این بخش اختصاص خواهد یافت.
به گزارش ساقی آذربایجان، صدیف بدری صبح امروز در جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که با کمبود آب در کمین استان است، باید هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود که برای سال آینده اعتبارات فراحوزه‌ای به این بخش اختصاص خواهد یافت.
وی بیان کرد: تکمیل طرح مطالعاتی آب در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور درصدد هستیم تا پایان مطالعات و اجرای سدهای مختلف آینده خوبی در پیش روی استان قرار دهیم و مشکلات و مسائل مختلف حوزه‌های مختلف در صنایع کشاورزی، صنعتی و آبی را برطرف‌سازی کنیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بدری تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های آینده به عنوان یکی از اولویت‌های چالش استان اردبیل بحث آب خواهد بود که به همین منظور با اجرای سدهای مختلف در استان اردبیل گام‌های بزرگی در استان اردبیل برداشته می‌شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف‌سازی شود و بتوانیم هر چه سریع‌تر به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.
وی اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا در ردیف‌های اجرایی بودجه‌های دو سال آینده جذب حداکثر منابع مالی را داشته باشیم تا به این شکل بتوانیم در راستای رفع دغدغه‌های آب استان اقدامات اساسی و قابل قبولی انجام دهیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در ادامه با اشاره به این که لازم و ضروری است در راستای ایجاد رغبت برای توسعه امر ازدواج اقدام شود افزود: هرم سنی کشور و استان اردبیل به سمت سالخوردگی پیش می‌رود که نیاز است در این زمینه برای جلوگیری از آثار و تبعات منفی آن اقدامات مناسب و لازم انجام یابد.
بدری تصریح کرد: حل مشکل بیکاری جوانان در شرایط کنونی از اهم مواردی است که باید مورد توجه واقع شود و در راستای ارائه تسهیلات و اشتغال‌زایی گام‌های اساسی برداشته شود تا بتوانیم شرایط لازم برای ایجاد آرامش نسبی برای جوانان را فراهم کنیم و در کنار آن مشکل مسکن را نیز در نظر بگیریم.

 

About Author