افتتاحیه اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در حوزه هتلداری خراسان رضوی

اولین مرکز واکسیناسیون کرونا درحوزه هتلداری استان خراسان رضوی با حضور مدیر کل و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ریاست انجمن صنفی آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری مشهد و جمعی از مسئولین، با میزبانی هتل هما احمدآباد مشهد در تالار آینه هتل هما افتتاح شد
اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در حوزه هتلداری استان خراسان رضوی با حضور مدیر کل و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی، معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ریاست انجمن صنفی آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری مشهد و جمعی از مسئولین، با میزبانی هتل هما احمدآباد مشهد در روز سه شنبه مورخ شانزدهم شهریورماه در تالار آینه هتل هما احمدآباد مشهد، افتتاح گردید.
این مرکز با همکاری مدیر کل هتل هما احمدآباد مشهد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، انجمن حرفه ای هتلداران استان خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه، بویژه کارکنان صنعت هتلداری استان و افزایش امنیت و سلامت مسافران و گردشگران، ایجاد و راه اندازی گردید.
در این مرکز بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت هتلداری استان و روزانه به تعداد ۳۰۰ نفر در مقابله با ویروس کرونا واکسینه خواهند شد. تجهیزات و اقلام مرتبط با واکسیناسیون نیز با مشارکت هتل هما احمدآباد مشهد و هتل سی نور تهیه گردید.
لازم به ذکر است هتل هما احمدآباد مشهد همواره حامی توریسم سلامت و پیشرو در حوزه بهداشت و سلامت بوده و با اجرای پروتکل بهداشتی “ هما به روال تازه “ ، اولین هتل در انجام واکیسیناسیون تمامی پرسنل خود در سطح کشور می باشد.

About Author