افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، در حاشیه راه اندازی این بیمارستان صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی ۵۲۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمانشاه برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران کرونایی افتتاح شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی ارتش برای توسعه تخت های بیمارستانی در صورت نیاز، گفت: اگر اعلام نیاز شود، تخت های بیشتری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تجهیز خواهد شد.
طاهری ادامه داد: ارتش با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم کرمانشاه در شرایط کرونایی آمادگی دارد.
امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش با بیان اینکه بیمارستان ۵۲۰ ارتش در کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است، گفت: این بیمارستان هم اکنون بیش از ۵۰ بیمار مبتلا به کرونای بستری داشته و به همین تعداد نیز مراجعین سرپایی دارد.
طاهری سپس اشاره‌ای هم به پای کار بودن ارتش در امر واکسیناسیون بیماران علیه کرونا در کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر هفت خط واکسیناسیون ثابت و دو خط خودرویی در بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه در حال واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا است و آمادگی داریم در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی تعداد خط‌های واکسیناسیون را افزایش دهیم. طاهری در ادامه اشاره ای هم به افتتاح تعدادی از منازل سازمانی در سفر امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه داشت و گفت: بخش هایی از منازل سازمانی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در شهر کرمانشاه امروز افتتاح شد و در ادامه هم منازل سازمانی تیپ ۱۸۱ در شهرستان اسلام آبادغرب و منازل سازمانی تیپ ۷۱ ابوذر در شهرستان سرپل ذهاب با حضور امیر حیدری افتتاح می شود.

About Author