اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد، گفت: مبارزه جدی با فساد، دقت در انضباط مالی و ضرورت افزایش بهره وری مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز به این موارد تاکید دارند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار تشکل‌های مردمی صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار امسال به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: برای تحقق حقیقی و عملیاتی شعار سال همکاری تمام مسئولان با یکدیگر ضروری است.

وی استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات ۱۰۰ درصدی برای تحقق شعار سال را ضروری دانست و افزود: تمام اقدامات باید به صورت جدی انجام شود.

آل‌هاشم به برخی از الزامات عملیاتی شدن شعار سال اشاره کرد و گفت: همکاری مسئولان، پیگیری اقدامات، مشارکت دادن مردم در رابطه با مسائل رشد اقتصاد و رشد تولید، دانش بنیان کردن اقتصاد ملی و بهره گیری از افراد تحصیلکرده و متخصص از جمله موارد اساسی برای دستیابی به تحقق شعار است.

اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد، اظهار کرد: مبارزه جدی با فساد، دقت به انضباط مالی، ضرورت افزایش بهره وری مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز به این موارد تاکید دارند.

 آل هاشم افزود: اقدامات بزرگی در حوزه های اقتصادی در حال انجام است که برای دستیابی به موفقیت تمام نهادهای متولی باید با هم همکاری کنند.

وی در خصوص انتقال حساب های شرکت مس سونگون و مسایل مالیاتی این شرکت گفت: آذربایجان شرقی یک استان معدنی است و در رابطه با بخش معدن کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.

About Author