الان به ایران حمله کنید!

جان کورنین، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس، در واکنش به کشته‌شدن سه سرباز آمریکایی در شمال شرق اردن خواهان «هدف‌گرفتن تهران» شد.

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبی، نیز در واکنش به کشته‌شدن سه سرباز آمریکایی خواهان حمله به «اهداف مهم در داخل ایران» شد.

به گفته او سیاست بازدارندگی جو بایدن در قبال ایران «شکست خورده است» و حمله به داخل ایران علاوه بر انتقام کشته‌شدگان، «بازدارندگی در برابر تجاوزگری‌های آینده» جمهوری اسلامی ایران ایجاد خواهد کرد.

سناتورگراهام در ادامه گفت که از بین بردن گروه‌های نیابتی، ایران را از اقدامات تجاوزگرانه باز نخواهد داشت.

این سناتور سرشناس جمهوری‌خواه تاکید کرد: «تن‌ها چیزی که ایران می‌فهمد، زور است. تا زمانیکه با زیرساخت‌ها و نیروهایشان هزینه پرداخت نکنند، حمله به سربازان آمریکا ادامه خواهد داشت.»

سناتور جمهوری‌خواه، تام کاتن نیز با صدور بیانیه‌ای جو بایدن را متهم به «جسور» کردن شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران از این طریق کرد که آقای بایدن «سال‌ها حملات به نیرو‌های ما را تحمل کرد، به ایران میلیارد‌ها دلار رشوه داد» و با آن‌ها مماشات کرده است.


او در بخشی از بیانیه خود گفت که «تن‌ها پاسخ» به این حملات «باید واکنش نظامی ویرانگر به نیرو‌های ایران، هم در داخل ایران و در سراسر خاورمیانه باشد.»

او کشته شدن نیرو‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

About Author