البرز بیش از سهم خود در توسعه ملی نقش‌آفرینی کرده است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید به تبعیت از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم گام برداریم.
به گزارش ساقی آذربایجان مجتبی عبداللهی در مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد گفت: از تمامی خانواده های شهدا و ایثارگران و معتمدان استان و گروه های مختلف سیاسی، اجتماعی و مردمی که شرایط برای پذیرایی از آنها در این مراسم مهیا نبود چراکه نگرانی ها در خصوص شیوع بیماری کرونا این محدودیت را رقم زد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با برنامه ریزی دقیق در خدمت طیف های مختلف استان خواهم بود تا جبران این موضوع باشد.
استاندار البرز با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، افزود: از سوی وزیر محترم کشور و نماینده محترم ولی وفقیه در استان و نمایندگان محترم مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، موضوعات مهمی بیان شد که قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی گفت: اولین تقاضای بنده در این مسئولیت، ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت است تا در کنار هم خادم مردم عزیزمان در استان باشیم.
عبداللهی افزود: رسیدگی به موضوعات مختلف استان و حل مشکلات مردم و چالش خاص آن، نیل به اهداف دولت محترم سیزدهم جز با همدلی و اتحاد مجموعه استان محقق نمی شود.
وی گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، البرز در موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه ای باید به حق خود برسد.
استاندار البرز افزود: آبادانی استان در چهارچوب توسعه پایدار محقق می شود که باید در البرز مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی گفت: طبق برنامه های راهبردی ریاست محترم جمهور باید مقابله با آسیب های اجتماعی را به صورت نظام مند و ساختاریافته در دستور کار قرار دهیم.
عبداللهی افزود: حکمرانی مطلوب با پاسخگویی، شفاف سازی و مسئولیت پذیری محقق می شود.
وی گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی استان انتظار دارم که درب اتاق هایشان به روی مردم باز باشد و گوش شنوای مشکلات بطن جامعه باشند.
استاندار البرز افزود: درصدد هستم دیدار های چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر داشته باشم.
وی گفت: باید به تبعیت از سیاست های دولت مردمی سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم گام برداریم.
عبداللهی با تاکید بر ضرورت توسعه انسانی در حوزه های مختلف مثال آموزش، بهداشت و…، افزود: شهرستان در فاصله کوتاهی به استان تبدیل شد و البرز در بسیاری از سرانه ها با ضعف جدی مواجه است که باید در زمینه اقدام شود.
وی گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها مانند خیرین عزیز برای ارتقا سرانه ها ضرورت دارد. استاندار البرز افزود: در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی تجربیات فراوانی دارم که به طور قطع از آنها در استان بهره برداری خواهم کرد.
وی گفت: حاشیه نشینی در البرز منشا تهدید است که موضوعات بسیاری را همراه خواهد داشت که ایجاد ناامنی یکی از آنها محسوب می شود.
عبداللهی افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدان محلی و جوانان انقلابی و دستگاه های مرتبط در راستای ساماندهی مناطق آسیب پذیر و مقابله با آسیب های اجتماعی دستاوردهای ارزشمندی را رقم بزنیم.
عزیزاله شهبازی استاندار سابق البرز هم در این مراسم گفت: تمامی اقدامات و برنامه هایی که محقق شد، حاصل تعامل و هم افزایی مجموعه مدیران، مسئولان و زیر مجموعه آنها بود.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش های رسانه استان، ادامه داد: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.
شهبازی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، گفت: استاندار جدید البرز با کوله باری از تجربه و انرژی در مسیر آبادانی و توسعه همه جانبه البرز حرکت خواهند کرد. وی افزود: اکنون تمامی شهرهای استان البرز از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده‌اند و مرگ و میر، بستری ها و بیماران سرپایی ناشی از کرونا در استان کاهش یافته است.
استاندار البرز با اشاره به همچنان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: از مجموعه شورای تامین، شورای اداری و تک تک مردم، مسئولان و کارکنان بخش های استان قدردانی می کنم.
وی افزود: امید است کوتاهی های بنده را مورد عفو قرار دهند و تمامی کارهایی که در این استان به سرانجام رساندم با هدف آبادانی و توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

About Author