نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تقدیم استعفای خود از نمایندگی مجلس خبر داد.
الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کردهام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.
وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس، هیات رییسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.
پست های مرتبط
ماجرای حمله دیشب آمریکا چیست؛ شرایط دوباره جنگی شد؟
نبرد مداحان؛ جنگ جلیلی و قالیباف زیر پرچمهای محرم
مذاکرات فنی ایران و آمریکا از امروز در سوئیس به ریاست کاظم غریب آبادی