انتخابات هیئت تیروکمان آذربایجان‌شرقی «مهندسی» شد!

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی که پیش از این به دلیل تخلف باطل اعلام شده بود، امروز (سه‌شنبه) در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای تعیین ریاست جدید این هیئت تجدید و برگزار شد.

در این مجمع، «کاظم قبادی» رئیس پیشین هیئت تیراندازی با کمان استان ۲۴ رای از آرای ماخوذه را به خود اختصاص داده و سکان هدایت این هیئت را برای چهار سال آینده به دست گرفت.

بهناز مصلحی‌فرد تنها رقیب انتخاباتی کاظم قبادی بود که فقط ۵ رای کسب کرد و این درحالی است که وی در مجمع انتخاباتی ابطال شده رقابت بسیار پایاپایی داشت و ۱۴ رای در برابر ۱۵ رای رقیب خود به دست آورده بود!

مصلحی‌فرد که نسبت به نتیجه انتخابات معترض بود، در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: برگزاری مجمع انتخاباتی طبق قانون حداقل باید هفت روز کاری قبل به کاندیداها و اعضای مجمع اطلاع‌رسانی می‌شد که به خود بنده ۱۸ بهمن ماه اعلام کردند و با اعضای مجمع نیز در روز تعطیل رسمی تماس گرفتند که درست نبود.

وی در ادامه به انتصاب غیرقانونی سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان پس از ابطال انتخابات اشاره کرد و افزود: این انتصاب درحالی بود که بر اساس مقررات بعد از ابطال انتخابات باید یک نفر بی‌طرف به عنوان سرپرست منصوب می‌شد‌.

مصلحی‌فرد تاکید کرد: با این کار به نوعی تجدید انتخابات مهندسی شد و اعضای مجمع به نفع سرپرست جدید تغییر یافتند. در واقع با انتصاب سرپرستی که به‌ علت تخلف انتخابش به‌ عنوان رئیس باطل شده بود و همچنین تاخیر در اعلام ابطال انتخابات، فرصت کافی در اختیار ایشان قرار داده شد تا نفرات مجمع را به نفع خود بچیند.

آناج

About Author