انتصاب یک زن در مردانه‌ترین سازمان شهرداری تبریز!

به گزارش ساقی آذربایجان، محبوب تیزپاز، قائم مقام شهردار تبریز بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه و تکریم سرپرست سازمان مدیریت شهرداری تبریز اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند مجموعه‌ای از نیروهای متخصص است که به خاطر ظرفیت‌های این حوزه، جزو بخش‌های فعال و پویای شهرداری به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه تبیین و فرهنگ سازی هرچه بیشتر در حوزه پسماند از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری جدید تبریز است، گفت: خوشبختانه با مدیریت شایسته شهردار تبریز، جهشی که اکنون در کل شهر ایجاد شده، در آینده موجب دستاوردهای فوق العاده‌ای می‌شود.

تیزپاز با بیان اینکه حوزه مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیازمند تحول و پیشرفت است، یادآور شد: خوشبختانه سرکار خانم هراتی جزو نیروهای باتجربه و متخصص در حوزه محیط زیست هستند که امیدواریم با حضور ایشان شاهد رشد چشمگیری در این حوزه باشیم.

در این جلسه حبیبه هراتی به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز معرفی شد و از زحمات حسین نژاداصغری، سرپرست سابق نیز قدردانی به عمل آمد.

حبیبه هراتی، دارای دکترای محیط زیست و تحقیقات بین‌المللی در دانشگاه تهران، سوابقی همچون مسوول آزمایشگاه مواد حیاتی در شهرداری مرکز، معاونت طرح و برنامه، معاونت مالی و اداری، مدیر پژوهش و مدیر برنامه‌ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد.

About Author