انتفاع مرزنشینان استان آذربایجان غربی از ظرفیت مرزها بیشتر شود

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتفاع مرزنشینان از ظرفیت مرزها در حد اندکی است که باید در این زمینه و برای اصلاح وضعیت آنان، تلاش و اهتمام جدی انجام پذیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت‌الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در نشست نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی با رئیس جمهور اظهار داشت: اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان جزو الزاماتی است که باید مورد توجه استاندار و مدیران ارشد باشد.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: انتفاع مرزنشینان از ظرفیت مرزها در حد اندکی است که باید در این زمینه و برای اصلاح وضعیت، تلاش و اهتمام جدی انجام پذیرد.
وی ادامه داد: تشکیل جلسات و اقدامات انجام گرفته در بخش‌های مختلف باید به تمام مردم منعکس شود. این‌طور نباشد که تنها به برگزاری جلسه ختم شود و مردم از نتیجه بی اطلاع باشند‌.
دیرباز ابراز داشت: ظرفیت روحانیون و ادیان مختلف باید در دولت استفاده شود. همه این اقشار حامی نظام و دولت هستند و باید بیش از این مورد توجه باشند.
وی گفت: بودجه استان باید متفاوت از سایر مناطق داخلی کشور باشد، استانی که به دلیل مسائل مختلف در ایام جنگ تحمیلی و اوایل انقلاب دارای عقب ماندگی های خاص است، باید بیش از سایر مناطق مورد توجه و عنایت دولت از نظر توزیع و تخصیص بودجه باشد.

About Author