اگر می گوییم در خط مقدم جبهه فرهنگی هستیم پس حمایت کنید

علیرضا نجف زاده در عین حال تاکید کرد: پروژه هایی که الان مشغول کار کردن هستند و همه همکاران ما هستند، به نوعی در خط مقدم جبهه فرهنگی اند و همواره تلاش می کنند تا برای مردم کار خوب بسازند؛ بنابراین نیاز است بیشتر پشتیبانی و حمایت شوند. اگر ما اعتقاد داریم که یک جنگ فرهنگی و رقابت فرهنگی با شبکه های ماهواره در پیش داریم، پس حتما باید اینطور فکر کنیم که کسانی هم که در این شرایط کار فیلمسازی می کنند، در واقع سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند. به همین خاطر باید حمایت و پشتیبانی شوند چون قطعا با دستان خالی نمی شود مقابل توپ و تانک ایستاد. ضمن اینکه همکاران ما واقعاً ثابت کرده‌اند که اگر شرایط خوب باشد این توانمندی را دارند که آنتن ماهواره را بگیرند. زمانی برنامه‌های تلویزیونی ما مخاطبانش از ماهواره بیشتر بود و لازمه این اتفاق این است که یک کار گروهی انجام شود و یک حمایت جدی شود.
او سپس به تعهد عوامل «خوشنام» برای ارائه یک کار خوب برای مردم اشاره کرد و گفت: به هر دلیلی وقتی اتفاقاتی برای برخی پروژه ها می افتد و به لحاظ مالی دچار ضرر و زیان می‌شوند، قطعاً در کیفیت کارها تاثیر منفی می‌گذارد که باید حمایت بیشتری شوند. خدا را شکر از روزی که با بچه های «خوشنام» دور هم جمع شدیم، همه باهم هم قسم شدیم تا برای مردم کم نگذاریم و کم فروشی نکنیم. امیدواریم حمایت‌های بیشتری هم از ما صورت بگیرد و به کارمان توجه شود.
کارگردان سریال «خوشنام» سپس به بحث رقابت تلویزیون با شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: در این شرایط به نظرم رقابت خیلی خوب است و من شخصاً استقبال می‌کنم، چون به هر حال شبکه نمایش خانگی هم باید فعالیت خودش را به شکل خوب و مستمر داشته باشد. در کل اگر خروجی رقابت به نفع مخاطب و مردم باشد، عالی است اما نمی شود در یک کفه ترازو رقابت کرد یعنی باید شرایط متعادل باشد تا رقابت درست به وجود بیاید. اگر شرایط استاندارد باشد آن زمان رقابت معنا پیدا می کند. امیدواریم این اتفاق بیفتد، چون حق مردم است که فیلم و سریال خوب بینند. مردم این همه سختی می کشند و از صبح تا شب کار و تلاش می کنند، شبها که در کنار خانواده پای تلویزیون می نشینند دلشان می خواهد از تماشای فیلم و سریال ها لذت ببرند، چه از طریق شبکه نمایش خانگی و چه از طریق تلویزیون، دوست دارند و این حق شان است که برنامه های پرمحتوا و جذاب ببینند تا بتوانند روز بعد با انرژی بیشتری کار کنند.

About Author