بانوی ارومیه‌ای مربی استعدادیابی باشگاه یوونتوس ایتالیا شعبه آنتالیا ترکیه شد

پریا خلیل‌زاده به عنوان سومین لژیونر ارومیه‌ای فوتبال بانوان ضمن پیوستن به باشگاه آنتالیا ترکیه، مربی استعدادیابی باشگاه یوونتوس ایتالیا شعبه آنتالیا این کشور شد.
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پریا خلیل‌زاده بانوی فوتبالیست ارومیه‌ای که سابقه بازی و سرمربی‌گری تیم همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را داشته است و پیش از این در تیم ملی نیز به میدان رفته، بعد از مریم یکتایی و سمیرا محمدی به عنوان سومین لژیونر فوتبال بانوان ارومیه امسال به تیم آنتالیا اسپور در سوپرلیگ بانوان ترکیه پیوسته است.
بنا به اطلاعات منتشره در رسانه‌های محلی ترکیه، خلیل‌زاده به عنوان مربی استعدادیابی باشگاه یوونتوس ایتالیا شعبه آنتالیا ترکیه از طرف یک آکادمی ایرانی فعال در اروپا انتخاب شده است.
پریا خلیل‌زاده در این خصوص گفت: هدف از حضورش به عنوان مربی استعدادیابی، ارتقای دانش مربیگری پایه و کسب تجربه در کنار مربیان یوونتوس با استاندارهای فوتبال ایتالیا و انتقال این علوم به آکادمی‌های ایرانی است.
پیش از این دو بانوی دروازه‌بان ارومیه‌ای، سمیرا محمدی به شِهیر اسپور ترکیه و مریم یکتایی به وودافون بشیکتاش ترکیه پیوسته بودند.

About Author