با انصراف قطر تعداد سهمیه جهانی کم می‌شود

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: با انصراف قطر از حضور در مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیا قطعا تعداد سهمیه‌های جهانی توزیع شده برای آسیا کاهش می‌یابد. عزت‌الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کم شدن تعداد سهمیه جهانی با انصراف قطر اظهار کرد: بله مطمئنا اگر تا زمان برگزاری مسابقات نتوانند تیمی را جایگزین قطر کنند مطمئنا تعداد سهمیه‌های جهانی توزیع شده کم خواهد شد و تنها ۵ سهمیه به آسیا خواهند داد.
مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در پاسخ به این سوال که با کاهش تعداد سهمیه‌های جهانی چقدر کار برای تیم ملی ایران سخت خواهد شد؟ گفت: قطعا کار سخت‌تر می‌شود، چون تنها ۵ تیم سهمیه می‌گیرند و دیگر هیچ ریسکی نباید انجام داد. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا همه بازی‌ها را در حد توان و با قدرت بالا مدیریت کنیم و پیروز شویم.
او گفت: بازی اول ما مقابل ژاپن شرایط خاص خود را دارد اما در سایر بازی‌ها باید با تفکر و برنامه‌ریزی کار کنیم و پیروز باشیم. امیدوارم که تیم ملی هندبال زنان ایران بتواند در رشته‌های توپی زنان برای اولین بار جهانی و تاریخ ساز شود و این باب را برای سایر رشته‌های توپی مانند بسکتبال، والیبال و فوتبال باز کند.
وی درباره زمان اعزام تیم ملی هندبال زنان به اردن محل برگزاری مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: تیم ملی زنان ایران دوشنبه ساعت ۱۶:۱۵ به سمت قطر و بعد به سمت اردن پرواز خواهد داشت.

About Author