برای سه رویداد بزرگ ورزشی سال آینده آماده می‌شویم

نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: از ۲ ماه گذشته استارت بازی‌های انتخابی و اردوهای آمادگی ورزشکاران برای حضور در سه رویداد بزرگ مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را شروع کرده ایم و برای حضور قدرتمند در این مسابقات آماده می‌شویم.
اشرف امینی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات کاراته استان زنجان در جمع خبرنگاران به تاثیر شیوع کرونا بر فعالیت ها و برنامه های فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود اردیبهشت سال آینده برگزار شود به تیرماه موکول شده است.
وی ادامه داد: بنابر اعلام فدراسیون جهانی کاراته، بنا به شرایط پیش آمده، مسکو روسیه میزبان آخرین مرحله مسابقات کاراته وان در سال ۲۰۲۲ نیز نخواهد بود.
نایب رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه از ۲ ماه گذشته استارت بازی های انتخابی و اردوهای آمادگی وزشکاران برای حضور در سه رویداد بزرگ مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی شروع شده، گفت: تا کنون ۲ مرحله انتخابی تیم ملی را پشت سر گذاشتیم و مرحله آخر هفته آینده برای بانوان برگزار می شود.
امینی همچنین اظهار داشت: فدراسیون کاراته برنامه هایی را برای حمایت های ویژه از این رشته ورزشی در استان ها دارد که در صورت به نتیجه رسیدن، جزئیات این حمایت ها اعلام خواهد شد.

About Author