برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «به وسعت ایران»، اظهار کرد: اتاق اصناف ایران، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» با حمایت وزارت صمت و با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی از اول بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه غیرتجمعی، ناقض برگزاری نمایشگاه‌های تجمعی نبوده و برگزاری آن در استان منوط به تایید و کسب اجازه از ستاد تنظیم بازار استان زنجان خواهد بود.
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در بهمن ماه و نمایشگاه بهاره پیش از نوروز در زنجان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در صورت برگزاری این طرح، فاکتورها توسط اتحادیه مربوطه بررسی و در در صورت تایید قیمت‌های فروش فوق‌العاده، با بنرهای متحدالشکلی این مهم به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم بخش پوشاک در زنجان نسبت به میانگین بالا است، برگزاری نمایشگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌تواند کاهش هزینه و رضایتمندی مصرف‌کننده را به همراه داشته باشد.

About Author