برگزاری یازدهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یازدهمین جشنواره شعر و قصه این استان در ۲ گروه زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال با موضوع های آزاد و ویژه برگزار می‌شود.
امرالله حسنی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی، داستان کوتاه ترکی و بخش ویژه پژوهش، بخش های هفتگانه جشنواره شعر و قصه استان زنجان است که علاقه مندان می توانند در قالب آنها، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره شامل ۲ بخش آزاد و ویژه است، افزود: شعر، داستان کوتاه و پژوهش برگرفته از آثار نظامی گنجوی و داستان کوتاه با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی از موضوعات ویژه جشنواره شعرو قصه استان زنجان است.
حسنی اظهار داشت: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا ۱۶ اردیبهشت امسال فرصت دارند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی sheroghessh۱۱@gmail.comو یا شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۹۲۷۰۹۲۶۷۶ به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شرکت در تمام بخش ها برای متقاضیان آزاد است، افزود: هر شرکت کننده لازم است سه اثر(نه کمتر و نه بیشتر) در هر بخش ارسال کند ولی در موضوعات ویژه ارسال یک اثر نیز کفایت می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این جشنواره استانی برای عموم شاعران و نویسندگان و غیر بومیان ساکن اعم از دانشجویان هم آزاد است، اظهار داشت: آثار متقاضیان شرکت در جشنواره، نباید در دوره های پیشین به این جشنواره ارسال شده باشد.
حسنی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان، تیرماه امسال برگزار می شود.

About Author