بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

فیلم‌ها و سریال‌های کمدی را به آثار دیگر ترجیح می‌دهید و می‌خواهید با فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴ آشنا شوید؟ با ما همراه باشید که تعدادی فیلم کمدی ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم.

فیلم‌ها و سریال‌های کمدی اغلب برای سرگرم کردن مخاطبان تولید می‌شوند و به طور معمول با پایانی خوشایند به اتمام می‌رسند، با این حال استثنا‌هایی نیز وجود دارند. کمدی یکی از قدیمی‌ترین ژانر‌های فیلم و سریال است و برخی از نخستین فیلم‌های صامت هم در این ژانر بودند. در صورتی که شما فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۳ را تماشا نکرده‌اید، قبل از مطالعه مقاله درباره فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۴، می‌توانید به مقاله مربوط به آن در همین وبسایت مراجعه کنید. از جمله فیلم‌های معروف سال ۲۰۲۳ می‌توانیم “باربی” را نام ببریم که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ شده است.

فیلم Mean Girls

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

یکی از فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۴ یک اثر موزیکال است که بر اساس یک فیلم مشهور با همین عنوان در سال ۲۰۰۴ تولید شده است. نویسنده این فیلم نیز تینا فی (Tina Fey) بوده است. داستان فیلم از زمانی آغاز می‌شود که گروهی از دختران معروف مدرسه، دانش‌آموز جدیدی را به گروه خود می‌پذیرند. اما پس از وقوع یک اتفاق، رئیس این گروه با این دانش‌آموز مشکلی دارد.

فیلم Miller’s Girl

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

یک فیلم درام و کمدی به دنبال داستان جوان و با استعدادی است که توسط استادش همراهی می‌شود. پس از تعیین یک پروژه برای جوان، رخداد‌هایی رخ می‌دهد که این دو فرد تلاش می‌کنند تا چیز‌هایی که برای هر کدام از آن‌ها مهم است، نگه دارند. مدت زمان این فیلم تقریباً یک ساعت و سی دقیقه خواهد بود.

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

یک فیلم خنده دار و ماوراطبیعی، با عنوان Ghostbusters ۲۰۲۴، که پنجمین قسمت از سری فیلم‌های Ghostbusters است و ادامه‌ای بر فیلم Ghostbusters: Afterlife محصول سال ۲۰۲۱ است. داستان این فیلم درباره خانواده اسپنگلر است که تصمیم می‌گیرند از Summerville به شهر نیویورک بروند و همراه با گروه Ghostbusters اصلی، با یک نیروی اهریمنی که در آنجا آزاد شده است، مبارزه کنند.

فیلم The Fall Guy

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

یکی از فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۴ بر اساس یک سریال با همین عنوان تولید شده است. داستان این فیلم درباره یک بدلکار است که در یک فیلم جدید با یک بازیگر مشهور که سابقاً بدلکار او بوده، ملاقات می‌کند. پس از ناپدید شدن این بازیگر، تولید فیلم ممکن است به خطر بیفتد و بدلکار داوطلب می‌شود تا به تیم کمک کند تا بازیگر گمشده را پیدا کنند.

فیلم IF

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

فیلم کمدی سال ۲۰۲۴ تحت کارگردانی جان کرازینسکی، که بیشتر به خاطر بازی در سریال The Office و کارگردانی فیلم‌های A Quiet Place شناخته می‌شود، تولید شده است. این فیلم یک ترکیبی از کمدی و فانتزی است و داستان یک دختر به نام بیا را روایت می‌کند که قادر است دوستان خیالی دیگران را که در این فیلم IF نامیده می‌شوند، ببیند. سپس او متوجه می‌شود که همسایه‌اش نیز این توانایی را دارد.

فیلم Bad Boys ۴

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

فیلم خنده دار جدید سال ۲۰۲۴، ادامه‌ای بر فیلم Bad Boys for Life محصول سال ۲۰۲۰ و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم پسران بد است، که هنوز عنوان اصلی آن مشخص نشده است. فیلم‌های قبلی این مجموعه رده‌بندی R را دریافت کرده‌اند و برای کودکان مناسب نیستند. همچنین فیلم اول و دوم این مجموعه را کارگردانی کرده بود. اگر قبلاً فیلم‌های این مجموعه را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید قبل از اکران این فیلم آن‌ها را ببینید و با کاراکتر‌های آن آشنا شوید.

فیلم Deadpool ۳

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

فیلم کمدی سال ۲۰۲۴ که عنوان اصلی آن مشخص نیست، بر اساس کاراکتر دِدپول از کمیک‌های مارول ساخته شده است. فیلم‌های قبلی این مجموعه از جمله پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند. این فیلم‌ها در رده‌بندی R قرار گرفته‌اند و برای کودکان مناسب نیستند. در این فیلم، رایان رینولدز در نقش دِدپول و هیو جکمن در نقش وولورین حضور دارند.

فیلم Borderlands

معرفی فیلم‌های کمدی ۲۰۲۴

فیلمی کمدی و علمی تخیلی سال ۲۰۲۴ بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی با همین نام تولید شده است. داستان این فیلم درباره یک قانون‌شکن بدنام است که برای یک ماموریت به سیاره خود بازمی‌گردد. او با تشکیل یک تیم غیرمنتظره، باید با هیولا‌های بیگانه مبارزه کند تا دختر گمشده را پیدا کرده و از او محافظت کند.

About Author