بهره‌برداری از ۱۰ پروژه ورزشی بزرگ اردبیل تا پایان ۱۴۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهره برداری ۵ پروژه ورزشی بزرگ تا ابتدای ۱۴۰۱ در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۵ پروژه دیگر نیز تا پایان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش مهر، سجاد انوشیروانی از بهره برداری ۵ پروژه ورزشی در اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی در سطح استان اردبیل فعال است و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ پروژه بزرگ و مهم ورزشی اعم از تالار وزنه برداری اردبیل، چمن استادیوم خلخال، سالن چند منظوره ایران آباد در اردبیل، سالن ورزشی روستای قره قیه و پروژه پیست اسکی چمن فندوقلو نمین به بهره برداری خواهد رسید. با توجه به جدول زمانبندی انجام شده تا پایان ۱۴۰۱ پنج پروژه دیگر نیز در سراسر استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ماده ۲۷ را در راستای احداث، بهسازی و بازسازی پروژه‌های ورزشی مهم برشمرد و اذعان داشت: در سال ۱۴۰۰ سه پروژه ورزشی سالن ورزشی نخستین احمدی شهرک زرناس، سالن الزهرای پارس آباد و استخر شهرستان خلخال با مشارکت بخش خصوصی از طریق ظرفیت ماده ۲۷ انجام شده است.
انوشیروانی تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی و ماده ۲۷ در سال ۱۴۰۱ دو پروژه ورزشی استخر شهرستان مشکین شهرو زمین چمن شهید برزگر بهسازی و بازسازی می‌شود.

About Author