بیمارستان‌های میانه تجهیزات پزشکی ندارند!

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی کافی به بیمارستان‌های میانه اختصاص دهد تا اینکه بیماران از تردد به مراکز درمانی مرکز استان برای معالجه خودداری کنند.

مهدی اسماعیلی با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان میانه بزرگترین شهرستان شمال‌غرب کشور است، از طرفی هم دسترسی به مرکز استان مشکل‌ساز است و تردد بیماران به مراکز درمانی مرکز استان خطرآفرین است، بنابراین تاکید کردیم که باید تجهیزات بیمارستان‌های میانه مناسب باشند.

وی افزود: تجهیزات در بیمارستان‌های میانه کافی نیست که باید این موضوع مرتفع شود تا اینکه بیماران برای معالجه به مراکز استان مراجعه نکنند و انتظار می‌رود امکانات این دو بیمارستان را تامین کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: تلاش‌هایی هم در این مدت انجام گرفت و البته امکاناتی نیز برای بیمارستان ها اخذ گردید اما باید در حد انتظار باشند، از این‌رو دانشگاه علوم پزشکی و مسؤولان وزارت بهداشت در جهت رفع کمبودهای حوزه بهداشت درمان گام‌های اساسی بردارند.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت احداث شد همچنین امکانات و تجهیزات نیز برای این مراکز اخذ و تحویل داده شد.

About Author