بی‌مدیریتی شهرداری در آبگرفتگی معابر کرج غیرقابل گذشت است

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: بارندگی روزهای گذشته در کرج رگباری و غیرقابل پیش‌بینی نبود، بنابراین بروز این میزان از آبگرفتگی در شهر غیرقابل گذشت است.
به گزارش ساقی آذربایجان، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از یکی از مناطق شهرداری کرج اظهار کرد: جمع‌آوری سبدهای زباله را اقدامی عجولانه عنوان کرد که بخشی از آسیب‌های ناشی از بارندگی به حذف این سبدها باز می‌گردد.
وی بیان کرد: جمع آوری این سبدها اگرچه در ماهیت درست بود اما چون برنامه جایگزینی برای آن در نظر گرفته نشده، آسیب‌های بسیاری به شهر وارد کرده است.
نایب رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: چقدر بگوییم که باید فکری به حال این موضوع کنید؟ امروز هر کجا و هر محله‌ای می‌رویم نخستین درخواست شهروندان به موضوع سطل زباله و بهداشت منطقه ارتباط دارد.
وی با ابراز تأسف از اینکه امروز کار شورای شهر به جایی رسیده که باید به شهرداری درباره نصب سطل زباله تذکر دهد، تصریح کرد: با مردم صادق باشید. بگویید سطل می خریم اما تا فلان زمان! به مردم اهمیت بدهید و خواسته شأن را انجام بدهید.
وی با اشاره به اینکه بارندگی روزهای گذشته در کرج رگباری و غیرقابل پیش بینی نبود، بروز این میزان از آب‌گرفتگی در شهر را غیرقابل گذشت ارزیابی کرد و یادآور شد: انجام لایروبی جوی‌ها و نهرها در فصول گرم سال و بازدید قبل از بارندگی را از وظایف خدمات شهری ذکر کرد که باید برای جلوگیری از آب‌گرفتگی انجام شود.

About Author