تایید نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی تبریز با یک تغییر

رئیس سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت آذربایجان شرقی از تایید انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و‌ کشاورزی تبریز خبر داد.

صابر پرنیان دقایقی پیش در مصاحبه با خبرنگار نصر ضمن اعلام این خبر افزود: اعتبارنامه ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز که موفق شده بودند در انتخابات بیستم اسفندماه سال گذشته حائز اکثریت آرا شوند؛ تایید شد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اضافه کرد: به زودی اتاق بازرگانی تبریز به عنوان اولین و با سابقه ترین اتاق بازرگانی ایران با ترکیب جدید هیات نمایندگان فعالیت خود را آغاز می کند؛ هیات رئیسه جدید اتاق نیز از بین این افراد انتخاب خواهد شد.
همچنین به دنبال برگزاری انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور؛ انتخابات اتاق تبریز نیز سال گذشته با استقبال تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی برگزار شد ولی تایید این انتخابات طولانی شد که ‌شایعاتی نیز به همراه داشت؛ اما امروز تاییدیه نهایی انتخابات به هیات نظارت استان‌ ابلاغ شد.
لازم به ذکر است از یکهزار و ۳۷۳ نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره، تعداد ۸۶۴ نفر در حوزه اخذ رای حضور پیدا کرده و ۸۶۱ رای صحیح و سه رای سفید از صندوق اخذ و منتخبان اتاق مشخص شد.

/////////////////////////////////////////

به گزارش نصر، بر اساس اعلام منابع آگاه یکی از برگزیدگان انتخابات اتاق بازرگانی تبریز به دلیل عدم احراز شرایط نامزدی در خصوص بندهایی از میزان فروش و صادرات قانون انتخابات اتاق های بازرگانی، شرایط حضور در این انتخابات را نداشته و با شکایت تعدادی از نامزدها این موضوع مورد بررسی در هیات عالی نظارت قرار گرفته و فرد مذکور از جمع برگزیدگان حذف شده است.
بر این اساس نوید امجد نفر شانزدهم انتخابات به عنوان جایگزین وی به جمع پانزده نفر هیات رییسه اتاق تبریز اضافه خواهد شد.

About Author