تا کِی بدرفتاری با رسانه آقای هیات فوتبال؟

گویا استادیوم‌های خالی از تماشاگر در این چند سال اخیر، آقایان‌ مسئول برگزاری مسابقات ورزشی استان آذربایجان‌شرقی خصوصا هیات فوتبال را بدعادت‌تر کرده است!

به گزارش ساقی آذربایجان، گویا استادیوم‌های خالی از تماشاگر در این چند سال اخیر، آقایان‌ مسئول برگزاری مسابقات ورزشی استان را بدعادت‌تر کرده است! باید دو مسابقه قبلی فوتسالی و فوتبالی استان را در سالن و ورزشگاه می‌بودید تا متوجه شوید همین وظیفه برگزاری معمولی بازی هم از یاد آقایان رفته و چه بلبشویی را هر بار شاهد هستیم.

بازی مس سونگون و گیتی‌پسند درحالی هفته گذشته در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد که اگر دقایقی تا زمان آغاز بازی به محل برگزاری می‌رفتید، وضعیت ناگفته مشخص بود! اینکه عده‌ای از تماشاگران در هوای سرد بیرون مانده بودند و مشخص نبود اگر بازی به کل بدون تماشاگر است، آن‌هایی که داخل هستند چطور حضور یافته‌اند و آن‌هایی که بیرون مانده‌اند آیا دلیلش این بوده که چشم و ابرویشان سیاه نیست؟!

اما اصلا فکر نکنید که ورود فقط برای هواداران با اذیت و دردسر همراه است چراکه تعدادی از اهالی رسانه نیز بیرون سالن مانده و وقتی خود را خبرنگار معرفی می‌کردند تا بتوانند وارد سالن شده و به کار خود مشغول شوند، پاسخ جالبی از مسئولین مربوطه و ماموران حاضر می‌شنیدند: “خبرنگار نمی‌شناسیم!”

حال اینکه اگر‌ مسئول یا مقامی بلندپایه قصد ورود به سالن پورشریفی در این بازی مهم را به صورت سر زده داشت، چه اتفاقی می‌افتاد و آیا باید لای درب می‌ماند تا بفهماند چه کسی است، بر همگان پوشیده است مگر اینکه از دوستان نگهبان‌ مربوطه بود تا با چانه‌زنی وی را روانه سالن کند!

اتفاقات بازی مس سونگون به کنار، همان آش و کاسه در مسابقه بین تراکتور و آلومینیوم نیز برقرار بود. رفتار نامناسب و بی‌احترامی به اصحاب رسانه توسط برخی مسئولین گمارده شده و عدم توجیه نیروی خدوم انتظامی که مسئولیت آن کاملا با هیات فوتبال است، مواردی است که با رنگ و لعاب متفاوت همواره وجود داشته و پررنگی آن در بازی دیروز باعث تکدر خاطر اکثر نفرات حاضر شد.

امیدواریم رئیس دائمی هیات فوتبال حداقل گوشزدی به نیروهای تحت امر خود در این زمینه داشته باشد تا حداقل به یاد بیاورند بازی‌ها چگونه با تماشاگر برگزار می‌شود و زحمتی به خود بابت هماهنگی بیشتر جهت رفاه نه، بلکه تسهیل ورود به محل برگزاری که حق طبیعی اهالی قلم است بشوند.

انتهای پیام/

About Author