تدوین برنامه‌های پیشرفت و توسعه در تمامی مناطق اردبیل

استاندار اردبیل گفت: شناسایی و اولویت‌دهی به پروژه‌های مهم و ضروری استان با اجرای برنامه‌های پیشرفت و توسعه در استان مبنای کار قرار گرفته و درصدد تدوین این طرح در مناطق مختلف استان هستیم.
به گزارش ساقی آذربایجان،سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی و اولویت‌دهی به پروژه‌های مهم و ضروری استان با اجرای برنامه‌های پیشرفت و توسعه در استان مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم با توزیع اعتبارات مناسب به پروژه‌ها توجه ویژه‌ای به اجرای عملیات آن‌ها داشته باشیم.
وی بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف گردشگری و عمرانی و اقتصادی به عنوان نیازمندی‌های مهم استان است که به همین منظور هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در اجرای آن‌ها در دستور کار است تا در سال جدید بتوانیم به تمامی اهداف خود در جهت تسریع‌بخشی به اجرای پروژه‌ها دست یابیم.
استاندار اردبیل تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش برای واحدهای نیمه‌فعال و احداث پروژه‌های راهسازی و نیز تعیین تکلیف پروژه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی‌سازی آن از سوی دستگاه‌های مربوطه در دستور کار است که به همین منظور تدوین برنامه پیشرفت در شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد.
عاملی ادامه داد: امری لازم و ضروری است تا با تامین منابع اعتباری برای پروژه‌های مورد نیاز مردم محدودیت منابع کنار گذاشته شود تا بتوانیم مردم استان را از منافع لازم بهره‌مند کنیم که به همین منظور فرمانداران باید با انجام اقدامات لازم و پیگیری‌های مورد نظر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان: ایران اسلامی مسیر پیشرفت را با اقتدار طی می‌کند
وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های ضروری و عملیاتی در طول امسال از جمله اجری راه‌های ارتباطی مناطق گردشگری، تامین زیرساخت‌های لازم و آب‌های درمانی از اهم مواردی است که با هدف معرفی پروژه‌های ضروری در استان مد نظر است و به همین منظور با جذب اعتبارات ملی اجرای پروژه‌های اولویت‌دار محقق خواهد شد.

About Author