تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و مدیریت آذربایجان شرقی وجود دارد

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در استان، گفت: انتخابات موضوع مهم کشور بود و هجمه های بسیاری از خارج کشور وارد می شد تا مردم را دلسرد کنند ولی مردم نشان دادند که پای نظام هستند و خوشبختانه انتخابات در امن ترین و سالم ترین شرایط برگزار شد و اراده مردم هرچه که باشد مورد احترام است.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی در میزان مشارکت مردم تاثیر داشت، ادامه داد: با این وجود مشارکت مردم استان در انتخابات ۴۴.۲۵ درصد بود که چهار درصد از متوسط کشوری کمتر است.

وی گفت: ۶۶.۷ درصد از آرای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی متعلق به سیزدهمین رئیس جمهور منتخب کشور بود که بالاترین میزان رای در کشور است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: پیروز واقعی عرصه انتخابات مردم هستند که بدون توجه به فضاسازی‌های مصنوعی دشمنان نظام، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

موسی خلیل اللهی افزود: جبهه نفاق امسال با تمام وجود و قوا ورود کرده بود و مردم در مقابل سه جبهه نفاق، فتنه و انحراف به خوبی ایستادند و بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به سخنرانی رییس جمهور منتخب با خبرنگاران افزود: دنیا پیام ملت ایران را از حضور مردم در پای صندوق های رای و همچنین سخنرانی آقای رییسی در گفت و گو با خبرنگاران دریافت کرد.

خلیل الهی گفت: تعامل بسیار خوبی بین دادگستری و مدیریت ارشد استان وجود دارد به طوری که در بحث اقتصاد مقاومتی توانستیم مشکلات ۱۲۴ واحد تولیدی را پایش قرار داده و رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال حتی یک نفر برای ما بسیار مهم است، اظهار کرد: نتیجه تعامل و همکاری ها در بحث اقتصاد مقاومتی جلوگیری از بیکاری یک هزار و ۶۰۰ نفر بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به راه اندازی سامانه سنجش درصد رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی گفت: ۷۶ درصد مراجعه کنندگان از خدمات دادگستری استان در اسفند ماه سال گذشته و سه ماهه امسال اعلام رضایت کردند.

About Author