تقویت زیرساخت‌های آب شرب در خراسان رضوی با افتتاح ۱۵ پروژه

مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی سید ابراهیم علوی در این خصوص اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌های تربت حیدریه، گناباد، خلیل‌آباد، کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، باخرز، فریمان، خلیل‌آباد، جوین و داورزن ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان وی افزود: آب‌رسانی به مجتمع‌های روستایی، مقاوم‌سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و احداث مخزن و جایگاه برداشت آب شرب از پروژه‌هایی است که در این هفته بهره‌برداری شدند.
مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: پروژه آب‌رسانی به مجتمع ظفر شهرستان سبزوار نیز با اعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته کلنگ‌زنی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی علوی با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی و شهری خاطرنشان کرد: در نتیجه این سیاست امکانات و تاسیسات آب شهری برای کمک به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های تامین آب روستاها به کار گرفته شد به گونه‌ای که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری همکاران در ستاد، شرکت‌های تبصره دو و امورهای تابعه در مجموع وضعیت تامین آب شرب ۱۰۰۰ روستا درسال قبل در قالب پروژه‌های هفته دولت، دهه فجر، پویش هر هفته الف ب ایران و مشارکت خیرین بهبود یافت.

About Author