مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی با تاکید بر اینکه از بازار هدف سنتی خود در گردشگری غافل نمیشویم، گفت: تمرکزمان در گردشگری بر کشورهای همسایه و منطقه است.
لیلا اژدریدر نشست معاونان وزارتخانه میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی با رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه که در موزه فرش در تهران برگزار شد، گفت: از رایزنان اقتصادی میخواهم که پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران را که در بهمن ماه برگزار میشود به سرمایهگذاران و شرکتهای خارجی معرفی کنند.
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی با بیان اینکه ما شرکتهای خارجی فعال در حوزه گردشگری را به خوبی نمیشناسیم، گفت: تقضای ما این است که دیپلماتهای اقتصادی ایران در هر کشوری که ماموریت دارند این شرکتها را به ما معرفی کنند و آنها را ترغیب کنند که در نمایشگاه تهران حضور داشته باشند، زیرا ما برای اولین بار در این نمایشگاه جلسات B2B برگزار میکنیم.
وی تصریح کرد: ما دسترسی مستقیم به شرکتهای خارجی نداریم، دیپلماتها میتوانند تاثیر بهسزایی برای حضور آنها در نمایشگاه گردشگری تهران داشته باشند. البته برای کشورهایی که امکان حضور فیزیکی برای آنها میسر نباشد، برگزاری نشست بهصورت وبینار امکانپذیر است.جذب گردشگر از کشورهای منطقه در کنار بازارهای سنتی و تشویق ایرانیان خارج از کشور برای بازدید از ایران بهعنوان استراتژیهای بازاریابی و جذب گردشگران خارجی وزارت میراث فرهنگی است. البته نباید فرصت بازارهای کشورهای همسایه و کشورهایی را که از مسائلی که اکنون جهان با آن درگیر است فاصله دارند، فراموش کنیم.
پست های مرتبط
جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی
پایان افسانهی سوباسا و کاکرو بعد از ۴۳ سال!