تنیسور البرزی موفق به کسب مقام قهرمانی تور جهانی تنیس شد

مدیر روابط عمومی هیات تنیس البرز اعلام کرد: مشکات الزهرا صفی تنیسور البرزی موفق به کسب مقام قهرمانی در تور جهانی تنیس j۳ تهران شد.
«امیر حسین پاکزاد» به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز و در روز پایانی هفته‌ دوم رقابت‌های J۳ تهران، دیدار نهایی بخش دختران بین نمایندگان ایران و ترکیه برگزار شد.
وی افزود: مشکات الزهرا صفی که روز گذشته در بخش ۲ نفره به همراه هم تیمی بلژیکی خود مقام قهرمانی دست یافته بود و در نیمه‌نهایی بخش انفرادی حریف خود از ایران را شکست داده بود در این دیدار به مصاف تنیسوری از ترکیه و سید دوم این رقابت‌ها رفت.
وی اضافه کرد: صفی در پایان در حالی که ۴-۱ از حریف خود پیش بود تنیسور ترک از ادامه رقابت انصراف و نتیجه را واگذار کرد تا در هفته دوم رقابت‌ها جایگاه قهرمانی این مسابقات را مشکات‌الزهرا صفی از استان البرز کسب کند.
پاکزاد گفت: به این ترتیب صفی در این رقابت‌ها توانست عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد و با یک قهرمان و یک نائب قهرمانی در بخش انفرادی و ۲ قهرمانی پیاپی در بخش ۲ نفره این رقابت‌ها بهترین عملکرد را در بین تنیسورهای حاضر در این تورنومنت داشته باشد.
این دوره از رقابت ها در مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال به مدت۲ هفته برگزار شد و تنیسورها در بخش انفرادی و ۲ نفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر رفتند.

About Author