توزیع بیش از ۲۷ هزار تُن نهاده دامی در استان کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۲۶ هزار تن انواع نهاده های دامی و همچنین ۱۱۰۰ تن نهاده طیور بصورت خوراک آماده توسط تشکلهای زیر پوشش تعاون روستایی استان خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجانایرج صفایی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی در سال جاری، دامداران و مرغداران استان در تأمین نهاده های دامی مورد نیاز خود با مسائل و مشکلات عدیده و فراوانی مواجه شدند.
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: بر همین اساس شبکه تعاونی های روستایی استان که اعضای آن خود کشاورزان و دامداران می‌باشند و در راس آن اتحادیه های تعاونی کشاورزی دامداران استان، مرغ تخمگذار و همچنین شرکت گاوداران صنعتی کرمانشاه در راستای حمایت از تولید محصولات دامی و طیور و تحقق شعار سال مبنی بر “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” موفق به تامین و توزیع بیش از ۲۷ هزار تُن نهاده دامی و طیور با قیمت مصوب بصورت خوراک آماده شامل کنسانتره ذرت، جو و…. میان دامداران و مرغداران استان شده اند.
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه صفایی در ادامه از پیگیری و برنامه ریزی تشکل‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی برای تامین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران خبر داد و اظهارداشت: شبکه مردم نهاد تعاونی های روستایی استان با توجه به وظیفه ذاتی خود تمام تلاش خود را برای کاهش دغدغه دامداران و اعضای شرکت‌های تعاونی در حوزه دامپروری خواهند کرد و ادامه خرید و توزیع نهاده دامی و طیور با کمترین قیمت ممکن در دستور کار شبکه تعاون های روستایی و تمامی تشکل های مرتبط قرار دارد.

About Author