توسعه کشاورزی در زنجان نیازمند استفاده از تکنولوژی های نوین

استاندار زنجان گفت: توسعه کشاورزی استان زنجان نیازمند استفاده از تکنولوژی های نوین است.
به گزارش ساقی آذربایجان ،محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در دیدار جمعی از خبرگان و نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان در محل استانداری زنجان، گفت: در دوره مدیریتی بنده اقتصاد دیجیتال، اقتصاد دانش‌بنیان و کشاورزی و به عبارتی اقتصاد دانش‌بنیان کشاورزی باید به حرکت درآید و توسعه یابد.
وی اظهار کرد: بازوهای توانمند با چشمان باز و دغدغه‌مند در حوزه کشاورزی در سطح استان داریم که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود این ظرفیت‌ها امیدواریم حرکت‌ها در بخش کشاورزی، مثبت باشد، گفت: روزبه‌روز احساس می‌شود که کارهای زیادی در این زمینه می‌توان انجام داد و باید در این زمینه ورود هدفمند داشت.
افشارچی با بیان اینکه امیدوارم نتایج اقدامات در سال‌های آینده بیشتر و بهتر لمس شود، تاکید کرد: با استفاده از تکنولوژی‌های نوین باید بتوانیم به بهره‌وری در بخش کشاورزی برسیم.
وی به وضعیت کم‌آبی و خشکسالی و مشکلات موجود در وضعیت آب اشاره کرد و ابراز داشت: باید به سمت بهره‌وری حرکت کنیم و اگر مصرف آب در بخش کشاورزی را درصدی بتوانیم کاهش دهیم، کار بزرگی است و در این میان باید به سمت استفاده از تکنیک‌های نوین کشاورزی حرکت کنیم.

About Author