تیک تاک برای ترکیدن بمب تراکتور!

کاپیتان تیم ملی هندوراس در آستانه پیوستن به تراکتور قرار گرفته است.

تراکتور در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات با توجه به مشکل کمبود بازیکن در خط حمله خود برای تقویت تیمش به دنبال جذب یک مهاجم است و از آنجایی که با جدایی آلوارو خیمنز جا برای استخدام یک بازیکن به عنوان سهمیه خارجی در لیست این تیم باز شده، باشگاه تبریزی در نظر دارد تا این سهمیه را به خرید مهاجم اختصاص دهد.

در همین راستا، پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور از مسئولان این تیم درخواست کرده تا مقدمات جذب مهاجم خارجی تا شروع اردوی ترکیه انجام شود و بازیکن جدید در این اردو به جمع سرخ‌پوشان ملحق گردد. موضوعی که شنیده می‌شود محمدرضا زنوزی مالک تراکتور نیز بر لزوم اقدام سریع در این خصوص بدون اتلاف وقت تاکید کرده است.

گفته می‌شود، هدف تراکتوری‌ها‌‌ برای این منظور یک بازیکن باتجربه و ملی‌پوش هندوراسی به نام «رومل کیوتو» است؛ خبر قرار گرفتن کیوتو در رادار تراکتور اولین بار توسط رسانه‌های اسپانیایی مطرح شد و این خبر کافی بود تا به سرعت به سوژه داغ فضای هواداری تی‌تی‌ها تبدیل شود.

این‌ گزارش می‌افزاید، مهاجم مدنظر تراکتور ۳۲ ساله بوده و بیش از ۶۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد؛ این بازیکن راست پا و ۱۸۰ سانتی‌متری در سایت معتبر و بین‌المللی «ترانسفرمارکت» که در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال جهان فعالیت دارد، یک میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

کیوتو سابقه بازی در لیگ‌های لهستان، آرژانتین و آمریکا را نیز دارد و فصل گذشته در تیم مونترال در لیگ MLS آمریکا حضور داشت. او که آخرین بازی خود را برای تیم ملی هندوراس و تیم باشگاهی قبلی‌اش مونترال در مهر ماه انجام داده، درحال حاضر بازیکن آزاد بوده و از این بابت مشکلی برای پیوستن به جمع شاگردان خمز ندارد.

فعالیت‌های کاپیتان تیم ملی هندوراس در بستر شبکه‌های اجتماعی طی ساعات گذشته از احتمال پیوستن قریب‌الوقوع او به تراکتور حکایت دارد. با وجود این اخبار و تحرکات باید منتظر بود و دید که آیا این انتقال از سوی باشگاه محبوب آذربایجانی تایید خواهد شد یا خیر؟

About Author